♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 december 2007

Av ♥ Monica ♥ - 18 december 2007 21:07

Idag fyller Mia 19 år.....GRATTIS säjer jag. Vi var hos henne i lördags kväll och gratulerade henne och kalasade lite och hade trevligt som vanligt.Rickard är hos henne ikväll och firar med lite mat.

Idag har jag dammat och lagt på juldukar i sovrummet och i tv-rummet. Skönt för varje rum som blir klart....sen är det bara golven som ska dammsugas och torkas och det roligaste är ju att ta fram tomtarna och det andra julpyntet, men det får vara till lite längre frampå veckan. Julgranen ska ju också in förstås och det blir väl på söndag antar jag om inte mannen i huset vill ta in den på lördagkväll...då får han väl det i så fall. Han undrade tidigare i kväll när tomtarna skulle tas fram och jag sa att det blir nog på lördag.....han såg lite besviken ut för han skulle nog gärna se att dom kom fram redan i morgon.

Nu tror jag bestämt att jag snart ska förbereda mej för sängen...det är ju en dag i morgon också och på posten har vi bråda dagar..riktigt skönt att gå hem därifrån när dom andra sliter som djur med alla julkorten, men det är en viss tjusning med julbrådskan också.

En ros till Mia...



NATTI.....NATTI!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards