♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Köprundelördag

Av ♥ Monica ♥ - 17 maj 2008 15:26

Efter att vi hade invigt vår nya duschkabin styrde vi kosan till Jönköping eftersom vi hade en del ärenden som behövde uträttas. Första anhalten var A6 där vi började med ett besök i leksaksaffären där vi inköpte en styck present till Michaela för 119:-, därefter styrde vi stegen till guldfynd där ytterligare en present köptes, denna gången var det en doppresent....vi är nämligen bjudna på barndop den 1 juni och det gläder vi oss åt att få vara med på. Eftersom jag hade bestämt mej för att köpa ett par vita jeans för ett tag sen, men ej hittat några passande så gick jag in på KappAhls och det blev ett snabbt köp...inte bara byxor utan även en snygg blus.Nu var vi hungriga så det blev en god middag efter allt handlande och sen bar det av till Blomsterlandet där mannen i huset köpte lite plantor av allehanda slag..... bland annat kantlobelia och lejongap som han ska plantera lite längre fram när frostrisken är över.


Nu sitter jag här vid datorn och har planerat att gå in i bloggarna hos mina vänner och se vad dom/ni har skrivit idag för intressant. Om en dryg timme får vi besök av herr och fru Söderström och då ska vi grilla lite kött och korv........


ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG AFTON!

 
 
Ruth

Ruth

17 maj 2008 15:46

Så mycket ni har hunnit med denna dag, skön med att avsluta det hela med grillat, njut och må gott !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

17 maj 2008 16:45

Önskar er en trevlig kväll
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

17 maj 2008 21:39

Hoppas ni inte får regn över er nu när ni skall grilla för här hos mig har det spöregnat hela dagen o då menar jag hela dagen....bläääääää.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

17 maj 2008 23:06

Maken får nog vänta med att plantera ut växterna, för än kan det frysa om nätterna. Skulle också vilja vita jeans. Hoppas ni haft en trevlig kväll.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Nyfiken kollar in

Nyfiken kollar in

18 maj 2008 10:01

Hahahah. Det är ju uppenbart att juryn är köpt och att tävlingen är riggat. Dessutom ser hon bra mycket äldre ut än 10. Skulle tippa på 16-17 mer troligt. Jag känner flera 17 åringar som sjunger bättre än hon.

http://pokervirtuosen.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

18 maj 2008 19:05

Läcker layout att vila ögonen på:) Ja det vet man väl hur det blir när man går in i en affär, alltid hittar man något oemotståndligt utöver det tänkta;))

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards