♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Vilken lördag

Av ♥ Monica ♥ - 24 maj 2008 11:22

Idag ska vi åka och gratulera barnbarnet Michaela som har fyllt 9 år. Det blir en riktig latmansdag för mej eftersom jag inte behöver laga middag.....vi ska få smörgåstårta, som är så jättegott.



Så här ser födelsedagsbarnet ut


Vi har verkligen tur med vädret för det är strålande sol och 15 plusgrader i skuggan och det blir säkert varmare frampå eftermiddagen så det blir säkert  en eftermiddag utomhus. Jag minns när Michaela fyllde 1 år, då var det högsommarvärme så vi satt ute och åt även det året som var 2000.

Klockan 21:00 ikväll ska jag parkera mej framför tv:n och titta på eurovision song contest.....hoppas mycket på Charlotte Perelli, denna duktiga och proffsiga sångerska.


NU ÖNSKAR JAG ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE EN RIKTIGT TREVLIG LÖRDAG!

 
 
Ruth

Ruth

24 maj 2008 17:22

Måttlizzar som skall äta smörgåstårta, det är ju bara så hvansinnigt gott mummmms !
Hoppas ni får en trevlig kväll och även jag håller tummar och tår för Perelli !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

24 maj 2008 20:52

Buuu, för mig, glömde kommenera ditt lilla barnbarn som är söt som ett sockergryn !
Brås hon på dig tro ???? äpplet faller ju inte så långt i från stammen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

25 maj 2008 10:53

Jaha då blev du väl besviken, framför tv:n alltså. Sanna hade gått längre tror ett av hennes fans;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anita

25 maj 2008 11:12

Parfymen är jättebra men får väl använda den när jag blir piggare. Operationen misslyckades så nu blir det ett nytt försök på onsdag.
Pirrelli hamnade där jag trodde. Synd att inte Sanna fick chansen.
Gullig är hon, eran tös, så det föeslår.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards