♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 december 2008

Av ♥ Monica ♥ - 3 december 2008 16:48


Idag har jag varit hos tandhygienisten och det kostade 550:-...inte klokt vad dyrt egentligen, men vad gör man när man måste ha väck tandsten för att inte få inflammation i mun, det är bara att betala och se glad ut.Mindre glad blev jag nyss när jag hade skrivit en ganska lång blogg och sen när jag skulle spara den då tog det ovanligt lång tid så jag började ana oråd.....och mycket riktigt så kom det upp att sidan inte kunde visas....då sa jag många fula ord men vad hjälpte det, allt som jag hade skrivit var borta så det var bara att börja om igen, men nu blev det en liten förkortad blogg istället.


Hej och hå med farbror blå!


Påminner om min utlottning.......Hoppas att just DU som läser nu vill vara med!

Utlottning av oriflameprodukter

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards