♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 december 2008

Av ♥ Monica ♥ - 10 december 2008 16:05


........belåten är jag just nu för idag har jag varit riktigt duktig.....om jag får säja det själv. Jag har dammat båda bokhyllorna med allehanda prydnadssaker och vaser och sen har jag satt upp julgardiner i köket, sovrummet och datarummet. Det är ganska skönt att göra lite varje dag nu fram till jul.


Igår var jag med mamma till vår butik och som vi står där så kommer medresenärskan i egen hög person med sin korg under armen för att handla lite hon också. Vi pratade om ditt och datt en stund...kul att träffas så där helt appropå.


Det blir inget firande för min del av grannfrun idag för hon är lite förkyld och trött så vi kom överens om att träffas mellan jul och nyår istället.Det blir bonde söker fru i stället på tv, och lite nobelfest får man väl också kolla på en stund.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards