♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 25 februari 2008 21:15

Redan kväll.....tiden går fort...fort.

Idag har jag tvättat, betalat räkningar på internet och småpysslat lite i största allmänhet.Vi har haft fint väder med sol idag, synd bara att det har blåst.

I kväll har jag tittat på "fråga doktorn" och" jeopardy" på tv och jag har även gjort denna periodens beställning till oriflame och denna gången blev det för 2475:-....jättebra.

I natt ska Rickard jobba. Han börjar klockan 22:00 och slutar klockan 06:00 i morgon bitti och sen är han ledig till fredag morgon. Orsaken till nattarbetet är att dom installerar någon ny maskin.Dom var några stycken som skulle jobba så och han tyckte att det var bra att få dessa tre dagar lediga sen. Han ringde på eftermiddagen och pratade en stund och sen skulle han sova lite, han har ju jobbat 06:00 till 14:00 idag så det behövs säkert lite sömn innan han börjar ikväll igen.

Nu avslutar jag mitt bloggande för denna gången.....och om "mullsjöfan" läser även denna blogg så önskar jag dej en god natt...vem du nu är för en filur*L*.

Alla andra får också  en god natt-hälsning naturligtvis!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards