♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av ♥ Monica ♥ - 1 maj 2009 17:28

Första dagen i maj...lika skönt väder idag som de senaste dagarna.


Gårdagskvällen tillbringade vi i Knaggebo som vanligt. Det är så roligt att åka dit och träffa många av mina gamla postkunder och jag får många kramar och dom tycker att det är så roligt att se mej.Det känns verkligen uppskattande.Avslutade med gott kaffe och hembakat innan vi åkte hem. Damerna i Bjurbäck är så duktiga på att baka goda kakor och bullar.

***********************************

Idag har vi varit vid *stugan* några timmar och njutit.Birgitta, Agne och deras gäster från Torsås var där också. Vi mötte Thomas och Rickard , dom var på väg hem efter att dom firat valborg i *stugan* med övernattning.

*******************************

Nu har vi grillat kotletter och ätit med pommes frites och bearnaisesås och grönsaker. Även idag åt vi ute på altanen.


Hoppas alla har en trevlig 1 maj.....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards