♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Inte så varmt, men lagom

Av ♥ Monica ♥ - 2 juni 2009 14:10

Efter en solig morgon och förmiddag har det nu mulnat och det blåser..... som vanligt får man väl säja. Jag har tvättat och tänker hänga ut det på torkvindan, chansar på att det inget regn kommer.

************************'

Innan jag åkte hem från jobbet idag åkte jag till Landhs och köpte fyra baguetter. Dom ska vi äta i kväll när Thomas och Rickard kommer hit.Rickard tycker bäst om kycklingbaguette så det köpte jag en och de andra tre är med skagenröra. Jag brukar bjuda hit dom en kväll den veckan som Rickard jobbar förmiddagsskiftet och idag tänkte jag dra till med lite extra och då blev det baguetter.


HA EN BRA EFTERMIDDAG OCH KVÄLL ALLA BLOGGISAR OCH ÖVRIGA LÄSARE!

 
 
lillis

lillis

2 juni 2009 17:21

Vi har haft dåligt väder i dag.Vad gott det låter med baguetter jag tror att jag kommer över en sväng
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis

 
Ingen bild

Mia

2 juni 2009 17:22

Oh kycklingbaugett nästan så man blir lite avis där, fast åt kycklingsallad igår så man kan inte klaga.
Självklart, kommer åka den 13:e vad det ser ut som så allt innan där så får ni gärna komma upp om ni har tid någon gång nästa vecka och se hur det ser ut, har knappt några möbler men det kommer i sinom tid :D

 
Dante

Dante

2 juni 2009 20:09

Jodå. Det blev bra. Bra men inte som jag tänkt mig. Men så småningom ska det tydligen bli som jag planerat -iallafall enl frisören.

http://dante.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

2 juni 2009 20:48

Regn o rusk här idag!
Mitt matbröd vart inte alls så dumt var riktigt gott. Är så trött på allt köpbröd!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 juni 2009 21:00

Du bjuder på godsaker du, nu blev jag sugen på Skagenröra mumms...

http://bernamis.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

2 juni 2009 21:13

Här frestas med läckerheter som vanligt...ett ögonblick, ska se vad som finns i kylen;))
Det såg hotfullt eller om man så vill -lovande ut ett tag men inget regn. Ska se hur vädret blir i natt. Nä jag ska inte hänga tvätt men ev. öppna för hästarna så de kan gå in på logen;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards