♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Lördag igen......snart midsommar

Av ♥ Monica ♥ - 13 juni 2009 17:49

Idag tog jag en promenad till min mor på förmiddagen eftersom gubben min var hos henne och klippte gräset med röjsåg ovanför stenpartiet....eller den så kallade parken.När han var klar med det bjöd hon på kaffe med dopp.Vi gick elljusspåret lite senare sen när vi kom hem och för en stund sen åt vi middag. Idag grillade vi kotletter och till det åt vi pommes frites, bearnaisesås och en sallad gjord på isbergssallad och tomater.

**************************

Det känns lite konstigt idag när jag tänker på att Mia har rest upp till sin kille i Gästrikland och i nästa vecka följer hon troligtvis med honom till Norge för att jobba där i sommar och då kommer hon inte hem förrän i slutet på juli eller början på augusti, men jag har önskat henne lycka till i alla fall och jag hoppas att hon får det bra på alla vis om hon nu stannar där så länge, men det får vi se.

**********************'

Regnet har hållit sej borta hela dagen och solen gör några tappra försök att visa sej men det lyckas dåligt, men jag hoppas att det blir regnfritt även ikväll när Labbås cruisers har sin årliga fest på Ekåsen.


ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG LÖRDAGKVÄLL!

 
 
Dante

Dante

13 juni 2009 20:56

Visst är det gott!? Men fasen vad man känner sig svälld, smått illamående och enormt mätt -åtminstone om man är dum (?) nog att ta tre gånger...

http://dante.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

13 juni 2009 21:01

På eftermiddagen kom regnet sen har det regnar hela kvällen.
Önskar dig en trevlig kväll
Kramen

http://danslillis

 
Kram Ruth

Kram Ruth

13 juni 2009 21:35

Blir en stick-kväll för mig, inget på TVn, Arne tittar på fotboll. Vädret tycks klarna efter en dag med skurar till och från. Hoppas det blir lite sommar i morgon !

http://akupunktur

 
Medresenärskan

Medresenärskan

14 juni 2009 07:30

Jasså du ska på Ekåsen du??? Hoppas du får roligt då ...
Ha de ..

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
sanna

sanna

14 juni 2009 15:12

Hopaps regnet höll sig borta då så Labbås cruisers fest blev lyckad. I o för sig kan det ju bli lyckat även om det regnar. Var du där?
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards