♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 april 2009

Av ♥ Monica ♥ - 20 april 2009 21:00

Idag har jag inte varit hemma långa stunder. När jag hade ätit frukost och läst lusadräpa gick jag till en bekant och lämnade en oriflamekatalog...eller 3 stycken rättare sagt som det är i denna perioden. Blev inbjuden på kaffe, chokladkaka och glass och det visste jag nästan innan jag gick dit för hon är en så trevlig tjej och vill alltid att man ska stanna en stund och det gör jag gärna.Kom hem strax före halv ett och började med middagen eftersom Göran slutade tidigare idag på grund av att han skulle till Habo på tandläkarbesök. När han var klar hos tandläkaren och han konstaterade att det inga hål fanns i tänderna så åkte vi till min allra bästa vän och lämnade oriflamesakerna som både hon och hennes man beställde när dom var här och gratulerade mej när jag fyllde år. Vi satt på altanen och fikade och pratade ett par timmar och hade trevligt som vanligt i deras sällskap.Vi konstaterade även att det är inte ens en månad kvar nu tills vi ska ut och äta och fira 40-årsjubileum, men det återkommer jag till när den dagen kommer.

Sen ikväll har jag och Thomas varit vid stugan en stund och lämnat lite saker.....fåglarna kvittrade och sjön låg nästan spegelblank så det var riktigt rogivande. Nu har jag varit hemma en stund och snart är det dags för sängen och karlavagnen.

VI HÖRS I MORGON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards