♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

En solig dag

Av ♥ Monica ♥ - 23 januari 2010 15:09

Solen skiner och det är en fin vinterdag, lite kallare än det varit förut i veckan.


Det blev Peter som fick lämna lets´dance igår, inget som gjorde mej besviken för han är ingen vinnare i mina ögon sett. Jag vet fortfarande inte vem jag tycker ska vinna, men Claudia är riktigt bra förstås.En som jag är lite besviken på är Marcus Birro, han gör sej bäst i radion och karlavagnen ,för där är han en idol för mej.Villy är ju ingen dansstjärna heller precis, ser mest ut som att han är ute på en rask promenad när han dansar. När jag ändå är igång och kritiserar folk i lets´dance kan jag även tala om att jag inte är så förtjust i Tony Irving heller, han är dryg tycker jag...min uppfattning, men jag respekterar dom som tycker tvärt om också för jag är ingen *tycker du inte som jag då blir jag förbannad och tar bort dej från min länkmänniska* som det finns de som gör...barnsligt tycker jag.


På förmiddagen var vi i second handbutiken i Habo och gjorde lite fynd........trevlig avkoppling en lördagförmiddag. Gubbens syster var också med, hon gjorde nog veckans fynd skulle jag tro......


Nu ska jag läsa lite i lusadräpa och se om det finns några nyheter där i dag.


 

Tänder några ljus.......och önskar alla mina bloggvänner en riktigt trevlig eftermiddag och kväll !

 
 
lillis

lillis

23 januari 2010 15:36

Här hos mig har vi oxå haft en skön och vacker dag.Gjorde mig inget att Peter försvann i går från let's dance. Tycker
om Villy dom hade klätt ut honom till en liten pajas
Ha en skön lördag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

23 januari 2010 17:38

En underbar dag har det varit i Skåne också. Jag tittar inte på Lets dance, ser på På spåret och Skavlan så jag kan inte göra några uttalande om det programmet. Förresten var är en lusadräpa för något?
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
margit

margit

23 januari 2010 18:11

Hej Monika! trevligt att läsa i din blogg!
Jag hann inte se så mycket av Lets dance...som jag planerat/velat. Åkte till jobbet..och såg lite av slutet där...Så jag har "inga direkta åsikter...
Skall nu snart åka o jobab min 3e nattoch åker till min Lasse direkt i morronbitti..och sover hos honom...
Har i eftermiddag..varit några timmar hos min dotter Maria..och fikat o umgåtts...Ilone min yngsta dotetr var också där..trevligt att träfffas o va tillsammans med sina anhöriga också när tillfällen ges...
Önskar dig en fin helg Kram, vännen!

http://margitholm.blogg.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

23 januari 2010 18:53

Menar du allvar med att vi lever i ett fritt land??? Jisses, då har jag missuppfattat allt. Men det är nog bäst att vara försiktig ...
Ha det !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

23 januari 2010 21:38

Hej där,,
Det är Calam som tittar in till dej,det var inte igår,,
Har uppdaterat min blogg lite,så läs gärna,men inga jättesaker som hänt,,
Men skriver här och nu,det är väl bra,,

Vill oxå säga Grattis till en varm o skön sida,så vackra ljus,ÄLSKAR ljus i alla former o tänder vare sig det behövs eller inte,,
Lite svårt att se texten hos dej ibland,man man får väl anstränga sig lite*L*
Vackert är det iaf..

Jag ville bara titta in en kortis,ska besöka de andra oxå,
men vi höres,
var rädd om dej,
carpediem,kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 januari 2010 22:14

Gillar Willy, alltid så glad och positiv, han kämpar efter bästa förmåga, men någon dansare blir han aldrig :-) Håller med dig ang. Tony han låtsas vara så överproffsig och är otrevlig i sina kommentarer om dansarna.
Jag vågar stå för mina åsikter, hoppas du inte slänger ut mig för det :-) Säkert har inte alla samma åsikter som mig och det aksepterar jag till skillnad från andra, yttrandefriheten kan ingen ta i från mig.
Kul att gå i second handbutiker, men kära du, vad köpte ni, skriv och berätta, gärna med foto....
Ha en fin söndag vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bondfrun

24 januari 2010 18:10

ÄR det ett fritt land???
Berlinmuren är ju uppmurad igen....
Jag tillhör västberlin,där är lite friare...
Secondhand i Habo,kanske ett besök då man passerar ibland.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards