♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Påskafton 2010

Av ♥ Monica ♥ - 3 april 2010 11:03

Påskafton och ett härligt väder som gör mej glad i både kropp och själ och om ett par timmar ska jag och min man äta en lätt påsklunch med ägg och sill.


 


Klockan fem är vi bjudna till älste sonen med familj och då vankas det en god påsksupé med allehanda godsaker.Kaffe och sonens hemmagjorda påsktårta (prinsesstårta) som han alltid gör till påsk...det är tradition att han gör tårtan till den kvällen.Han är för övrigt en riktig mästerkock....han var väl inte för inte kock när han gjorde sin militärtjänstgöring på T2 i Skövde.


 Till alla mina underbara bloggvänner.....


 

 
 
Cina

Cina

3 april 2010 12:48

Ha en fin Påskafton.
Gott med lite påskmat.
Det ska vi oxå ha idag.

Hälsa alla i kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Albert

Albert

3 april 2010 15:30

GLAD PÅSK!!!

http://transeuntenorte.blogspot.com

 
lillis

lillis

3 april 2010 18:28

Vad härligt med Påsk supe
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Dante

Dante

3 april 2010 21:51

Vilken härlig dag det låter som!

Idag har jag bloggat lite om vår nya granne som redan är väldig upprörd över vår hund. Jag kan behöva lite kloka råd och tips där ;)

http://dante.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

3 april 2010 23:27

Härligt att bli bjuden på mat, vi 4 här i stugan nu var bortbjudna på ett storslaget middagsbord i dag, är mätt fortfarande, så nu gäller det byxor med resår i midjan.
Hoppas ni fick en trevlig stund hos sonen m. familj.
Önskar er en fortsatt trevlig påskhelg !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

4 april 2010 08:33

Godmorgon =)
Vilken underbar dag ! =))
vackert väder är som balsam för själen ;))
Önskar dig en solig och varm påskdag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mia

4 april 2010 13:48

Glad påsk och hoppas ni hade en bra dag :)
Undrar om man ska skicka brev till eric hur lång tid tar det isf? du som har koll;)

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards