♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Lite foton från våren 2008 och 2009

Av ♥ Monica ♥ - 6 april 2010 17:29

Tänkte visa några foton som jag tog  våren 2008 och 2009......


En röd liten stuga vid sjön..... 


 



Detta är vår gamle katt Fritte som blev drygt 17 år   



Dessa fotona har jag visat förut på min blogg, men tänkte visa dom i repris för mina nytillkomna bloggvänner.....


I eftermiddag har vi varit vid sjön Stråken och promenerat en stund utmed stranden.


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA BLOGGARE!

 
 
Ingen bild

Love

6 april 2010 18:51

Så duktig du har varit med bloggandet och alla kort. Har inte varit här på ett tag. Hos oss tänder man inga eldar vid påsk utan vi får vänta till Valborg. Den röda lilla stugan ser så inbjudande ut,att ha sjöutsikt är något jag saknar. Här har tussilagon tittat fram och den mesta snön är borta så jag njuter av varje dag.
Ha det så bra i ditt gökbo.
Kram
Love.

 
Margit

Margit

6 april 2010 20:10

Hej Monica!!!
ja jag handlar det mesta av min akläder på Kapp Ahl!!! Så då är vi nog lika...klädd...ibland. jag tycker om deras kläder, bra kvalite´ också!
Mycket fina bilder du visar, vilken härlig stuga och vilket läge!!!
Förstår att du saknar din fina katt som du visar på bilden.
Kommt till Eskilstuna från min Lasse i Kolsva...Jag skall nu jobba 2 nätter..och sen till Kolsva o Lasse igen på torsdag när jag varit på Viktväktrana...och vägt in mej igen...
kramen vännen!!!

http://margitholm.blogg .se

 
gerty

gerty

6 april 2010 21:40

Så kul att du tittade in hos mig , vilka fina bilder du visar det är en fin tid vi går till mötes, vistär han bra våran Christer har sett han live flera gånger

http://bloggplatsen, se

 
Ruth

Ruth

6 april 2010 22:56

Härliga repis-foton i dag, kommer ihåg dom alla, men inte bilden på Fritte, varför gör jag inte det ? Måna längtar till sommaren och grönskan, jag trivs i min snöiglo i Värmland fortfarande, men även här blir det sommar vad det lider.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann

7 april 2010 00:24

Ja Monica, det är en härlig plats där vår stuga ligger. Men tyvärr så fick vi inte ha den kvar.
Känns mycket tungt med tanke på allt jobb man la ner där, så nu är det serverat och bara att ta för sig för de som inte gjorde någonting där. Hur är somliga funtade?

 
lillis

lillis

7 april 2010 07:28

Härliga vårbilder du bjuder oss på och mysig liten stuga
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

7 april 2010 08:12

En liten morronhälsning...inann jag går till sängs...jobbat i natt...

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

7 april 2010 09:27

Fin den är denna lilla röda stuga.
Grått o trist idag men solen kanske kommer fram!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Ingen bild

Ann

7 april 2010 13:28

Det är då själva den att denna skomakarlisa alltid ska lägga sig i??? Angår det henne???

 
Ingen bild

Ann

7 april 2010 13:47

Ett förtydligande till Skomakarlisa: Denna gången är det din "Mysiga grannfamilj" som satt igång bråket! Ta reda på fakta INNAN du hugger!!!

 
Wickie

Wickie

7 april 2010 15:08

Hej!
Härliga bilder från ett kärt Västergötland! Är utflyttad till Uppland och här är det ganska mycket snö kvar. Saknar Västergötland när de började prata om tranor och Hornborgarsjön på radion. Gillar Billingen på våren...
Ha en skön vår!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards