♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av ♥ Monica ♥ - 20 juni 2010 12:12

Gårdagens bröllop mellan kronprinsessan och Daniel var verkligen 2010 års höjdpunkt, så himla vackert och det strålande av kärlek   från de båda. Deras vackra och kärleksfulla leende mot varandra slår allt, dom är så fina. Jag tittade inte på detta hela dagen, men satte mej vid tv:n vid etttiden och sen stängde jag av strax innan elva för då tyckte jag att det var dags för mej att intaga sängläge...så länge som jag tittade på tv igår har jag inte gjort på många år och nu dröjer det säkert länge till det blir en sån dag igen, men det blev en oförglömlig dag i alla fall.


Idag har jag dammat stora bokhyllan i finrummet och det var verkligen välbehövligt, sen tog vi en tur till kyrkogården och penseérna är fina  så inget byte till sommarblommor behövs än på ett par veckor skulle jag tro.Penseér är tacksamma blommor som håller sej fina länge.


Nu är det dags att tänka på middagen och idag blir det lätt och smidig mat, en räksallad med lite gott bröd till och glass till efterrätt.


 


HA EN FORTSATT FIN SÖNDAG!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards