♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

2 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 2 januari 2011 19:09

Årets första söndag är snart tillända och i morgon bär det iväg till jobbet. Gissa hur jag ska ta mej ner till tåget i morgon bitti.....den som gissar rätt får ett litet pris och om flera gissar rätt blir det lottdragning.....gissa på nu då, ni har till i morgon kväll klockan 18:00 på er.


I eftermiddag har jag varit hos mamma en sväng, hon skulle kommit hit men tyckte att hon var lite trött så hon sov middag en stund istället...hon sov när jag kom dit, men vaknade ganska omgående och då var hon utvilad och vi drack kaffe och pratade en stund innan vi förflyttade oss in till tv:n och tittade på aktuellt.

Nu har jag varit hemma en stund och grejat lite inför morgondagen.


ÖNSKAR ALLA EN FIN AVSLUTNING PÅ DENNA DAGEN   

 
 
Mia

Mia

2 januari 2011 19:27

Antagligen med cykel eller promenad.
Men bara för att du skrev så, så har du väl klurat till det med ett par skidor kanske eller spark ;)

kram :D

http://poeket.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anita Sandstedt

2 januari 2011 19:47

Jag gissar att du drar iväg på en spark till tåget.
Ha en skön dag på jobbet, själv ska jag vara barnvakt åt lilla Vera, då familjen tänker åka i slalombacken.
Kram Anita

 
Margaretha

Margaretha

2 januari 2011 22:44

Skidor? Skridskor? Spark?
Ja,jag vinner nog inte tävlingen.Men det ska bli kul att få höra det rätta svaret sen.
Ha det bra.Kramiz

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 januari 2011 23:26

Kanske skall du lifta (fniss), nixfillifix det blir nog med sparkstötting, det är det bästa framkomstmedlet nu för tiden. Asch drar till med häst och släde också.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

3 januari 2011 07:16

Gissar oxå på spark.
Hoppas att din dag på jobbet blir bra
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 januari 2011 17:26

SPARK eller STAVAR tror jag på.
Hppas din dag på jobbet var bra!
Önskar en fin måndagskväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards