♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Vilken härlig dag

Av ♥ Monica ♥ - 9 februari 2011 13:22

Idag har vi en fin och solig dag här,solen värmer skönt och det är som gjort för en riktig långpromenad,men det blir det ingen för min del idag för snart är det dags att börja med middagen.....men innan dess blir det en liten promenad med Abbe.


Den nya datorn är snabb som tusan så nu slipper man sitta och vara arg för att det tar lång tid att komma in på sidorna,ibland hade jag nästan lust att slänga musen i väggen,men man har ju en spärr inbyggd i kroppen som säjer att så får man inte göra.


Senare idag ska jag åka ner till mamma en sväng och underhålla henne med lite prat,det tycker hon om.Hon vill gärna ha någon att prata med.


Halv åtta hos mej och Sveriges mästerkock får bli de tv-program som jag tittar på ikväll.....


HA EN BRA ONSDAG ALLA BLOGGARE.....


 

 
 
lillis

lillis

9 februari 2011 14:35

Ska oxå titta på Sveriges mästerkock tycker att det är lite kul. Hoppas att du och din mamma får en bra stund
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 februari 2011 15:10

Började titta på kockprogrammet när det startade, men näää, det är mat på alla kanaler flera gånger i veckan så jag blir mätt av detta :D
Har inte kollat TV-programmen som kvällen bjuder på, alltid är det något. Nya daorer är snabba som attan, skulle säkert din gamla dator bli också om den omformaterades.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

9 februari 2011 15:37

Känner igen detta med att datorn tar så lång tid.Men min son säger att det är mitt tålamod som är fel på.Jaja,man kan undra.
Vad roligt att du fortfarande har din mamma att prata med. Det skulle jag också önska jag hade. Men min mor blev 92 så då får man inte begära mer.
Ha det bra Monica.
Kram.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

9 februari 2011 17:31

Grattis till den nya datorn! Jag ska inte prata skit om min men den är inte som tidigare.
Jag ska också besöka min gamle far imorgon.
Ha en trevlig kväll!
Kram

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
calma

calma

9 februari 2011 20:36

hej vännen
Solsken här o var hos bloggvännerna,härligt,
en liten promenad blev det uiaf,mm,livskvalité det
ha det bäst,kramen frn calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

10 februari 2011 00:26

Vi har också tittat på "Halv åtta hos mej"! Vi tycker det är så trevlig program....Vi brukar också se "LYXFÄLLAN"...det är ju repriser dom visar nu..mend et är intressant ändå...
Kramen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja" target="_blank">bloggplatsen.se]irja

10 februari 2011 00:44

Hej Vännen !!!
Även idag har solen lyst från en klarblå himmel,idag fick vi promenad sällskap till vår rogivande trollskog,av min Anders....
Idag drog det en kall vind om nosen, så det var inte lika ljuvligt som i tisdags.... men vi går ju mot ljusare tider och det känns skönt....,, Ja det blev lite TV-tittande här med,halv åtta hos mig och mästerkocken.....
HA det bäst vännen...HA en bra dag i dag....
KramiZ IA......

http://40- talisten, bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

10 februari 2011 13:46

Vi kollade oxå på det igår lite underhållning tycker jag!
Roligt o kolla vad dom får ihop!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards