♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Dag nummer 5

Av ♥ Monica ♥ - 26 februari 2011 14:40

Dag nummer 5 ska  vara EN GAMMAL BILD.....


 

Denna bild är från 1966....det första fotot jag hade på körkortet när det var nytaget.


*************************************************

Idag har vi varit på Ikea och köpt present till yngste sonen som fyller år om en vecka, var även inne på A 6 en liten sväng också.Vi avslutade stadsbesöket med att äta på Shanghai nere i stan...fyra små rätter tog vi och det var jättegott.


**************************************************
***

  Så här ser semlan ut med hallon/blåbärssmaken.Hur den smakar kan jag inte tala om idag eftersom jag inte har smakat på den än,men min man åt  upp sin igår och han tyckte den var god.Det är ingen mandelmassa i den utan enda fyllningen är den smaksatta grädden.Lovar att tala om i morgon om den var god.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA LITE SMÅKYLIGA LÖRDAG!

 
 
Maggan

Maggan

26 februari 2011 15:16

Oj vilken Snygging!Tippar på att du hade en hel svans med beundrare efter dig då. Eller hade din man redan "haffat" dig?
Nu menar jag inte att du inte är söt nu också.Men jag ser väl själv på mina ungdomskort att man förändras ju lite.Jag sa lite,Monica.
Kram på dej o ha en skön lördag.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

26 februari 2011 16:20

VILKEN PINGL!!! Så kul att ha gamla bilder och lägag in på bloggen..
Ja tänk så man förändras..under åren..
Jag tog inte körkort förrän jag fick mitt 5:e barn..jag var då 31 år....kommer jag ihåg...
Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

26 februari 2011 16:33

Vilken kalas pingla snyggt foto. Du måste berätta sen vad semlan smakade
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 februari 2011 17:20

härligt med gamla bilder, vad fin du är
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

26 februari 2011 22:01

En riktig KALSPINGLA är du !!!
Riktigt tjusigt foto!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 februari 2011 09:53

Et sjutusan fin ungdomsbild, tänk om man kunde backa tiden för ett ögonblick och frysa bilden.
Har funderat på din semla, tror inte det blir som en semla utan mandelmassa, snarare som en gräddsylt bulle, men kan ju vara god för det.
Ha en fin dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards