♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 12 maj 2011 12:18

Nu är det längesen jag hade någon tävling på min blogg,men nu är det dags igen.


Min fråga är: VAD ÄR SKETBACKAKÅL FÖR NÅGOT!

Priset som jag skickar till den som vet och vinner är en liten lyckoängel  som en bekant till mej tillverkar..Jag har med tillåtelse av Carin fått lov att sätta in nedanstående foto på några av de lyckoänglar som hon har gjort.Dessa är ju som ni ser prickiga,men hon gör i stort sett precis vad man vill ha,men alla ser ut som en liten ängel,sen kan det till exempel sitta några små blommor på också......

 

När du har skrivit ditt svar i kommentarsrutan kan du även skriva vilken färg och även om det är något särskilt du vill ha på figuren.Hoppas nu att det är många som vill vara med och tävla.Är det många som har svarat rätt blir det som vanligt att jag lottar vinnaren bland de rätta svaren.Inga svar kommer att synas på kommentarsrutan innan tävlingen avslutas.Dom som inte kan eller vet svaret får ju sina kommentarer publicerade förstås.

Tävlingen avslutas SÖNDAG DEN 22 MAJ........


LYCKA TILL!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards