♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 20 maj 2011 15:02


Idag är vår herre med oss när det gäller vädret,jag ska ju iväg ikväll och grilla ihop med mina jobbarkompisar........jag har tjuvstartat med grillmat eftersom vi just har ätit grillkorv med bröd på altan.Men för att återgå till kvällens begivenheter så ska det bli roligt att träffa jobbarkompisarna,men vi ska inte vara vid posten som vi brukar när det bjuds till grillfest, utan det blir hos Camilla.Kan ju vara trevligt att vara hemma hos någon och då särskilt för dom andra som jobbar varje dag....en annan är ju som bekant ledig i stort sett hela sommaren.


Nu önskar jag alla mina bloggvänner/facebookvänner en riktigt trevlig fortsättning på denna fredagen!


Påminnelse om min tävling som slutar på söndag.......svara om du inte har gjort det än.


KRAMIS PÅ ER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards