♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 19 maj 2011 17:53


Idag har det inte varit några utflykter eller något annat roligt,rätt och slätt en helt vanlig dag.Jag har tvättat och hängt ut på torkvindan,bra torkväder idag eftersom det blåser.Jag visste inte om jag skulle våga hänga ut tvätten ifall det skulle komma regn,men det har varit regnfritt hela dagen och solen har lyst också.

Om en timme ska jag parkera mej vid tv:n och där ska jag sitta till klockan nio med undantag för kaffekokning när nyheterna är slut vid tjugo över sju,sen är det dags för veckans sista bröllop halv åtta,jag gissar att brudparet från Skövde vinner resan till Karibien trots att vi inte har sett dagens brudpar än,så jag kan ha fel förstås.Dom som gifte sej i måndagens program vinner säkerligen inte eftersom de tre tjejerna fick sitta i ett annat rum och äta middagen på Tokeryds herrgård,helt sanslöst att inte få sitta med dom andra gästerna.


hej för idag.......hörs i morgon igen!


****************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards