♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 29 juni 2011 12:09

Återigen en varm och solig dag, natten har varit riktigt sval och skön i vårt sovrum eftersom vi har haft både fläkten igång och ett fönster öppet så jag har sovit gott.


Tyvärr är det lite för varmt för att sitta på altan så här mitt på dagen,det var i varmaste laget redan när jag åt frukost därute vid niotiden.Cykelturen ner till Tallåsen var riktigt skön,det fläktade gott,men sen var det hett för både mej och Abbe när vi promenerade hem och Abbe ligger under vår säng en stund då och då,det är väl lite svalare där antar jag.


Jag har dammat det ena skåpet i badrummet och det var välbehövligt,glasskåpet tar jag i morgon tror jag.Det blir ju dammigt även i de andra utrymmena i ett hus och badrummet är inget undantag.


När jag skakade av dammtrasan ute på trappan undrade jag vad det var för något som doftade så gudomligt gott och konstaterade att det är ligustersyrénen som börjar slå ut i blom nu.Jag ska ta ett foto så att ni får se hur fin den är nu.Det blir snart 5 år sen min man fick den när han fyllde år.


Idag ska jag grilla kött till middag och till det blir det pommes frites och lite andra tillbehör.


En liten tur till min mor ska jag göra senare idag när middagen är avklarad,det blir cykeln som får ta mej dit,bilen får stå kvar i garaget en sån här fin dag........jaa,nu har ju maken den till jobbet förstås,men när han kommer hem får volvon åka in i garaget.


JAG ÖNSKAR EN TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ DENNA SOLIGA OCH VARMA ONSDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards