♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

En bra avslutning

Av ♥ Monica ♥ - 17 augusti 2011 12:44

Gårdagskvällens säsongsavslutning på Skansen var väldigt bra........duktigt folk som medverkade och en bra programledare gjorde att det blev en fin avslutning.


Denna dagen har jag inte så mycket att förtälja,det går sin gilla gång med jobb ett par timmar och sen hämta ABBE när jag kom hem. Läste FT,laddade tvättmaskinen med lite tvätt och gick sedan och satte mej vid datorn. Nu ska jag förflytta mej ut till köket och förbereda middagen.......kalops blir det idag!


HA DET SÅ BRA...VI HÖRS!



 

 
 
Cina

Cina

17 augusti 2011 13:26

Tänk va olika folk tycker.
Jag tycker nog det var det sämsta All sång som vart.
Ändå var det Peter Jöback som jag gillar, Björn Skifs gillar jag oxå och framför allt Nanne Grönwall som bara fick sjunga en enda låt. Nääää gillar Lotta på Liseberg mycket bättre.Där är det fart o fläkt. Jaja nog om det.

Sol idag o det blåser men det är inga varma vindar. Skall snart börja tvätta upp lite sommar kläder så jag snart kan börja packa.

Ha en fin onsdag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 augusti 2011 14:14

Tyckte oxå att det var en bra avslutning på Allsången den bästa av dom. Men jag gillar ju Lotta bättre
En fortsatt bra dag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

17 augusti 2011 17:08

Visst var det en jättebra avslutning med jättebra artister. Loa. Björn,Peter o Nanne. Toppen.Måns är ju också bra och jag gillar definitivt inte Lotta. Har aldrig gjort det.
Kalops är inte dumt alls du Monica. Smaskens.Själv ska jag värma en kålpudding nu.
Ha det bra i solskenet.
Kram!

http://bloggplatsen

 
Ruth

Ruth

18 augusti 2011 00:26

Var inte på Skansen denna avslutningskväll, är egentligen inte så förtjust i allsång om jag skall vara ärlig, men har tittat nästan på alla program som har varit, det har inte varit så mycket annat att se på hela sommaren, alla repriser står mig upp i halsen, SKÄRPNING TV.
Har regnat floder här i dag, så pissigt och tristvärre.
Kram vännen och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards