♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 november 2011

Av ♥ Monica ♥ - 16 november 2011 15:45

Idag har jag inget vettigt att skriva om,så det får bli lite allmänt struntprat.Vädret är lite kallt och morgontemperaturen var minus 6,5 grader,skönt att slippa cykla till tåget då,har ju blivit bortskämd med att ha bilen till jobbet sen i slutet på augusti.

Ringde till Rickard igår kväll innan jag stängde av min mobil och då var han nyss hemkommen från Valunda.Han hade haft med sej Abbe dit och det uppskattade deras lilla hundfröken Fia,dom hade lekt och busat så det stod härliga till.

Ikväll ska jag titta på bönderna och deras tjejer,undrar just om det blir några kärlekspar denna säsongen 


Nu får det vara färdigsvamlat för denna gången och det var ju inget vidare intressant blogginlägg precis,men bättre lite svammel än inget svammel alls.....eller hur?


HA DÄ SÅ BRA!


 



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards