♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 november 2011

Av ♥ Monica ♥ - 17 november 2011 16:02

Läste i Falköpings tidning idag att två grannar här i byn  hade kommit ihop sej,den ene hade sparkat och burit sej åt så det blev polisanmälan....jaha,så kan det gå. Om det nu hade varit barn skulle jag inte säja om detta,men när vuxna män i 65-årsåldern(som det stod i tidningen) bär sej åt på detta sättet tycker jag att det går lite väl långt.Vem dessa män är vet jag inte,men det kommer säkert ut vad det lider,denna lilla ort är ju inte begåvad med så många i 65-årsåldern precis.Ska man  eller  ....det är ju frågan.


Annars har dagen flutit på med en promenad förbi AXTORP SUNHOUSE på förmiddagen och nu har vi ätit middag.Ikväll ska jag titta på bingolotto,det är ju 20-årsjubileum,men spela bingo ska jag inte göra.


HEJ SVEJS.......HÖRS I MORGON IGEN!


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards