♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 september 2011

Av ♥ Monica ♥ - 8 september 2011 14:45

Vädret är verkligen konstigt,just nu haglar det här och tidigare var det nästan att solen ville titta fram.Hösten har i alla fall kommit det är då säkert,en del träd börjar skifta i gult och orange.


Ikväll ska jag få besök av min granne som bor på andra sidan stenmuren,det ska bli trevligt.Sen är det ju Robinson klockan åtta,får väl titta ikväll igen och se om det urartar mer eller hur det blir.


I morgon är det fredag igen och sen är det ett par lediga dagar.......lördagen ser jag fram emot,dels blir det en tripp ner till stan och möjligtvis att det blir en tur till Sägnernas Hus frampå kvällskröken...LASSE STEFANZ spelar där för andra gången i år och då är det väl kanske lika bra att göra slag i saken och åka dit och lyssna på dom en stund och dricka lite kaffe och äta en god smörgås.


Jag avslutar med en bild från KINNARPS ARENA.......


Så här såg det ut där i går kväll........


   

Mitt ljus är tänt även denna dagen till Stefan Livs minne


********************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards