♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Dags för en tävling

Av ♥ Monica ♥ - 18 april 2012 14:14

Eftersom det är längesen jag hade tävling här så tycker jag det är dags nu......



Vad heter denna blomman?


Om många svarar rätt så blir det lottdragning...hoppas att jag får många svar nu!

I detta inlägget kommer inte kommentarerna att visas förrän tävlingen är slut och sista dag är DEN 23 APRIL...SÅ NI HAR NÅGRA DAGAR PÅ ER!


Vad består vinsten av undrar ni väl........det blir ett frimärkshäfte, kan jag upplysa om då!


Annars är dagen bra här hos mej...maten står i ugnen även idag och det är en maträtt som jag har fått recept på av Cina......vitlöksdoftande fläskfile´med hasselbackspotatis.Gårdagens köttfärslimpa med krossad ananasgrädde smakade jättebra kan jag tala om så det blir fler gånger vi äter det.


VI HÖRS......

 
 
Annalena

Annalena

18 april 2012 14:31

Hej Monika! Gissar på jasmine blommor :)

http://www.captisvita.se

 
Cina

Cina

18 april 2012 14:38

Även jag gissar jasmin.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 april 2012 15:03

Klart som korvspad att det är JASMIN, dessa härligt doftande sommar-blommor.
Lite dumt att visa svaren som är rätt, nu vet ju alla redan :-)
Kul med en tävling, det var länge sedan jag såg det på bloggarna.
Kramiz.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann

18 april 2012 15:13

Hej Monica!
Jag gissar det är en schersmin, lite suddig bild bara.

 
Maggan

Maggan

18 april 2012 15:27

Jag gissar också på shersmin.
Tack för din uppmuntran till mig både på bloggen och det trevliga telefonsamtalet vi hade.
Vi får se nu då om det kan bli någon träff framöver,men jag avvaktar lite nu som du förstår.
Jag är intresserad,men jag vill kunna koppla av och ha roligt i så fall.Jag vet att du förstår vad jag menar.
Kram min kära vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

18 april 2012 18:34

Även jag gissar på Jasmin och dom luktar så gott.
Vad kul att även du gillade köttfärslimpan med ananas
ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

gerd.rothzen@telia.com

18 april 2012 19:37

Ser ut som doftjasmin

 
Ingen bild

kristina

22 april 2012 21:36

Hej Monica fin blomma det är en jasmin.
Ha de gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards