♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Blogga eller inte blogga?

Av ♥ Monica ♥ - 3 maj 2012 11:59

Funderar stark på om det är lönt att sätta av tid på bloggandet.Jag kollade nyss hur många som varit inne på mitt inlägg igår och det var inte många och idag var det bara 5 stycken hittils.Jag hade tänkt sätta in lite foton från gårdagens danskväll,men det vete sjutton om det är mödan värt när det inte verkar vara något intresse för bloggarna längre.Det är facebook som gäller numera för där finns så gott som alla mina länkade bloggvänner och många många fler som inte bloggar.Kollade på dom jag har länkat till och det var bara 4 som bloggar regelbundet, dom andra har inte varit inne på sina bloggar på länge.


Jag får se hur det blir.......men nu ska jag återgå till facebook en stund tror jag 


HA EN RIKTIGT BRA DAG!


   

 
 
lillis

lillis

3 maj 2012 14:03

Det är klart att du ska fortsätta blogga, även jag tycker att det är dåligt med sådana som inte lämnar kommentarer
Jag är nyfiken på dina foton som du tog i går kväll
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 maj 2012 14:40

Ja du valet är ju ditt men varför ska man sluta???
Kan ju inte sluta blogga för man får dåligt med kommentarer.
Då skulle jag ha slutat för länge sedan.
Man slutar nog för att man inte tycker att det ger en något men bloggen ger mig
väldigt mycke.
FB ja visst i alla ära men det är ju inte lika roligt som att blogga tycker jag.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

3 maj 2012 16:53

Ja jag skriver nog mest för min egen skull. Visst är det roligt med kommentarer,men om man ser statistiken så har ju många varit inne och läst ändå.Jag själv är väldigt dålig på att kommentera och som du säger många är ju på FB nu.Själv tycker jag det är roligare och nu är jag med i en Finspångsgrupp där jag schattar mycket med vänner både boende här och de som lämnat samhället.
Men jag tycker du ska fortsätta. Gör som jag,skriv när du känner för det. Det får inte vara ett måste varje dag. Och så skriver du så intressant och lägger in såna fina bilder.
Ge inte upp,snälla Monica!
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

4 maj 2012 09:53

Ja man funderar i bland...Det tar tid! ässa och att kommentera,,och ibland tittar man in..och tänker: "jag ska kommentera sedan". men det blir inte alltid..För min del så ä det min DAGBOK..där jag ibln kolla r bakåt "Vad gjorde vi på Valborg förra året"..OCH då titta jag och kollar..så får jag veta, javisstja, det gjorde vi... Men jag bloggra INT så ofta nu..blir några ggr / vecka. Minns för några år sedan..så la jag in många inlägg dagligen..
Men fortsätt och blogga, Monica, men ha inga krav att blogga varje dag. TROTS att vi nu är pensionärer..så går tiden SÅ fort...HUR har vi hunnit jobba förut??? Förstår inte riktigt...
Ska snart åka ttill Eskisltuna på en bergravning. En kvinna som var drygt 70.med i pingstförsamlingen.vi umgicks rätt ofta för måna år sedan..så jg ska vara med på hennens begravning och ninesstund efteråt.
Önskar dej Monica en trevlig och fin helg!!! Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

4 maj 2012 10:41

Trist att Facebook tar överhanden på nätet, det ger inte samma gemenskap som bloggen. Hade under flera år hemsida, ett roligt tidsfördriv men man lärde aldrig sina vänners liv och vardag så sidan simmar ute i rymden och ligger i träda.
Hoppas du inte lägger av bloggen, det skulle bli tomt. Men var och en gör efter sitt egna tycke, vi känner så olika.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards