♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Heaven med Bryan Adams

Av ♥ Monica ♥ - 8 juli 2012 11:36


Det var denna låten som THOMAS  önskade igår i *Ring så spelar vi*...den är väldigt vacker tycker jag.


Idag regnar det här och har så gjort sen tidig morgon.Jag vaknade av att det regnade för det hörs så tydligt på altantaket och eftersom vi har fönstret öppet lite också hörs det ännu tydligare.


Inget speciellt är på programmet idag,det blir väl det vanliga när det är söndag,mamma kommer hit i eftermiddag en stund och då sitter vi och pratar och vid fyratiden brukar vi dricka kaffe och äta smörgås. En stund vid tv:n blir det väl ikväll också och efter sänggåendet ska jag läsa några kapitel i boken jag började läsa igår kväll.........*Inatt är du död* en kriminalroman skriven av VIVECA STEN.Den verkar bra tycker jag. Jag läser mycket just nu och bara i år har jag läst 8 böcker hittils,jag läser fort så då blir det inte många kvällars läsning förrän jag har läst ut en bok.Jag har läst 4 böcker av MARI LJUNGSTEDT i januari,februari,april och maj plus fyra böcker till och det har varit självbiografier som jag tycker om att läsa mellan varven av kriminalromaner.


Snart ska jag laga middag så jag slutar mitt inlägg för denna gången.......


HA EN BRA DAG..............

 

 

 
 
lillisl

lillisl

8 juli 2012 13:33

En mycket fin låt.
Här hos mig så har det regnat från och till men just nu så vräker det ner
Har kommit av mig med att läsa böcker, men i höst får jag börja på igen
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se:

 
Ruth

Ruth

8 juli 2012 23:08

En fin låt att njuta av medan man läser inlägget. Hoppas att jag snart kan känna att jag kan unna mig en dags vila och lyssna på en talbok och sticka, har flera talböcker om inte har öppnats ännu. Så länge jag har jobb som hänger över mig får jag ingen ro och vila, så det dröjer nog.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

9 juli 2012 15:18

Låten var fin tycker jag, hörde den ju på radion.
Visst är det härligt att läsa böcker o det ska vara självbiografi det tycker även jag.
Gillar inte romaner m.m
Här fick vi ett hemskt oväder igår 60-70 mm regn kom det så det var lite panik runt om på gatorna o en järnvägsbro höll på o rasa.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

12 juli 2012 09:00

Jättefin låt. Jag har också min mamma i livet 89 år men senil tyvärr sen ett antal år tillbaka. Vad härligt att kunna umgås och ta en kopp kaffe tillsammans


kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

12 juli 2012 12:33

Ja,man får vara glad så länge man har dom i livet....min mamma är pigg,men lite glömsk,men hon har reda på sej i alla fall

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards