♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

torsdag vecka 41

Av ♥ Monica ♥ - 11 oktober 2012 15:55

Dagarna springer fort fram och snart är det helg igen.


Denna dagen började jag med att gå till frissan och klippa mej och plocka ögonbrynen.Sen har jag kokat lingonsylt som är min makes favoritsylt,så nu är han så nöjd och belåten.

Dags att återigen skriva matsedel för nästa vecka och sen tänker jag stuva om kläderna i stora garderoben så att vinterkäderna får hänga längst fram.Det är mycket roligare att hänga fram sommarkläderna,men tiden går ju så fort så vips så är det dags för det igen.


Kvällens begivenheter blir som vanligt vid tv:n mellan sex och nio........nyheter och två olika matprogram är det som gäller ikväll.


Nu är det bäst att göra lite nytta igen.......tyvärr hinner jag nog inte kolla mina bloggvänners förehavande,men det får ni ha överseende med...jag tittar in när tiden räcker till.


HEJ FÖR IDAG.......VI HÖRS!

 

 
 
Snejky

Snejky

11 oktober 2012 16:27

Men vad skönt att gå till frissan & bli lite ompysslad...
Ja usch, nu kommer dne kallare årstiden fram...Brrrr.
Kramen

http://snejky.se

 
lillis

lillis

11 oktober 2012 18:34

Håller med dig dagarna går så himla fort, än har det varit frost hos mig
Jag ska oxå titta på matprogram tycker att det är så kul
Ha en skön kväll
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bibbi

Bibbi

11 oktober 2012 19:05

Såååå mysigt att få känna sig ompysslad :) Hemkokt lingonsylt. Mums!
Här är det också tv men matprogram har jag lessnat totalt på. Får bli lyxfällan innan natta :)
Ha det bäst!!! Kramen

http://www.bibsan.se

 
Cina

Cina

12 oktober 2012 09:47

Dagarna bara rusar förbi.
Lingon gillar jag verkligen.
Idag -4 grader på morgonen USCH!
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

13 oktober 2012 09:27

Hoppas du blev nöjd med hår och ögonbryn. Jag blev jättenöjd med läppbalsamet som jag har på mig nu. Är lite torr efter sjukhusvistelsen. Tack för dina omtänksamma kommentarer.

Önskar dig och din man en skön lördag
varm kram

http://Huggorm49

 
Ruth

Ruth

14 oktober 2012 22:31

Jag ser inte det som hysteri att samla in pengar för världens barn, tänk så många barnaliv som kan räddas från lidande med små medel från var och en. Vi är lyckligt lottade som har tak över huvudet och mat på bordet, tyvärr så ser vi olika på saker och ting även där, var och en får tycka som den vill så klart.
Den 28 okt. är det slut på sommartiden, tänk så snabbt allting går. Efter en natt med skyfall så fortsatte det hela denna dagen också, har åter blivit en slödag inne.
Ha en fin kommande vecka.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bibbi

Bibbi

16 oktober 2012 17:51

Tassar in och kollar läget. Hoppas du har det bra :)

http://www.bibsan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards