♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 16 mars 2008 20:49

Det blev ju som väl alla vet Charlotte Perelli som vann i globen igår kväll och för min del hade det ingen betydelse vem som vann för jag hade ingen favorit detta året.


Denna söndagen är snart tillända och en ny vecka börjar.....närmare bestämt påskveckan då man ska städa och pynta med diverse påskprydnader. Göran har satt fjädrar i det trädet som han fick av sina syskon med respektive när han fyllde 50 år och det blev riktigt fint. En kvart efter att han gjort detta var det två grannar till som var ute i sina trädgårdar och pyntade med fjädrar.....det smittar alltid av sej och Göran sa att om han går ut och sätter igång gräsklipparen så blir det fler som tar efter inom en halvtimme....så fungerar det på vår gata. Inget ont sagt om våra grannar för dom är jättetrevliga och bra på alla sätt, vi kan inte ha bättre grannar brukar vi alltid säja.

Som vanligt tog vi en tur på förmiddagen med bilen och idag styrde vi kosan till Falköping och besökte överskottsbolaget och inhandlade en hel hop med godisägg till barnbarnen som dom ska få till påsk. Jag köpte även ett godisägg till min mamma som hon fick i eftermiddag när hon var här och hon blev så glad för sitt ägg och det visste jag så det var därför jag köpte det.

Nu har "husbonden" gått till sängs och jag ska snart göra detsamma för jag ska lyssna på en bok hade jag tänkt, men det blir väl som det brukar att jag somnar innan skivan är slut, men jag gör ett försök.


En särskild hälsning till Olof naturligtvis och jag hoppas att din helg har varit lika bra som min.


GOD NATT ALLA BLOGGLÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards