♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Tack för tipset

Av ♥ Monica ♥ - 4 maj 2009 11:13

Tack till resenärskan för att du skrev att det fanns penséer kvar i affären. När jag kollade en annan dag fanns det inga, men jag rusade ner nu och visst fanns det.....7 stycken var kvar och dom köpte jag såklart. Tack även för grattiset på min namnsdag.

**********************

Idag är det ingen sommartemperatur ute, men det ska det ju inte vara heller när det är den 4 maj.

Om en stund ska jag laga middag. Vi ska äta när Göran kommer hem på lunchrast halv ett idag eftersom jag ska följa med Rickard upp till stan sen. Han ska göra framhjulsinställning på sin bil (tror det heter så) och sen ska vi göra lite andra ärenden innan vi far hemåt och Rickard åker till jobbet. På tal om jobb så är det fullt upp med arbete på den industrin som Thomas och Rickard jobbar på, så nu ska Rickard jobba sena skiftet även denna och nästa vecka också......dom har mer jobb än dom hinner med nu så några jobbade dubbla skift dagen innan valborgsmässoafton.

***********************

Nu väntar potatisen på att bli skalade och köttfärslimpan ska göras i ordning så jag säjer .....

HEJ OCH HA EN FORTSATT BRA MÅNDAG!


LYSICHITON AMERICANUS.....ÄVEN KALLAD SKUNKKALLA

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

4 maj 2009 13:28

Då var du i affären före mig idag för nu när jag var dit så var de slut och då fick jag dåligt samvete och trodde att jag lurat dig. Tack god gud att du fick dina penseer.

Jag heter också Monica så du får gärna gratta mig också *fnissar*
Ha det gott!!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

medresenärska igen

4 maj 2009 13:31

Gick in på din blogg utan att titta i min egen först .... Ser ju att du grattat mig också *skrattar* Förlåt mig !!! Det är inte lätt att bli gammal och irra omkring hur som helst.

 
lillis

lillis

4 maj 2009 13:37

Grattis på namnsdagen!
Tyckte nog att det verkade konstigt att det inte fanns några Penseer,vilken tur att du fick tag på det.
Ha en fin dag
Kramen

http://danslillis

 
Yvonne R

Yvonne R

4 maj 2009 17:21

Så bra att du fick de sista blommorna!!!
Mycket roligt att läsa att det går så bra på jobbet för Tomas och Rickard!!!!!
I tidningar och på TV,n hör man bara elände;(

Kramar till dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

4 maj 2009 22:03

hej,
hoppas maten smakade bra,
vi hade stekt torskfilé o potatis o dillsås,det var ej fy skam det heller,

ja det gick rätt bra att jobba,rejält svullen ikväll,trots stödstrumpor,men det är bara att kämpa på,
börjar 7.30 imorron,
ja,nu är man igång,men är glad för att jag har jobb o så,det glömmer man ibl när man blir lite gnällig,*L*

ha det bra,
grattis på namnsdagen,

kram calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

5 maj 2009 09:23

Ohhh vad bra att du fick tag på penseér.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards