♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Växlande väder

Av ♥ Monica ♥ - 9 maj 2009 15:21

Idag är vädret opålitligt, en stund solsken , sen hagel och blåst. Just nu är det uppehållsväder men ingen sol.

******************

På förmiddagen var vi i Falla och städade husvagnen som jaktlaget har där nere så nu är den fin och luktar såpa så gott. På hemvägen svängde vi fram till stugan och öste vatten ur båten och sen tog vi en tur till Ljungqvists och köpte lite grejer till grillningen ikväll för våra goda vänner från Mullsjö kommer. Vi får nog sitta inne och äta förstås för det är ju ingen värme ute precis och så blåser det också.

***********************

Påminner om min tävling som finns på min blogg från den 7 maj!!

****************************

Nu ska jag titta runt lite hos mina bloggvänner och se vad dom har för sej denna lördagen!


Ha det gott....

 
 
lillis

lillis

9 maj 2009 16:52

Önskar er en trevlig kväll tillsammans med goda vänner
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
sanna

sanna

9 maj 2009 18:31

Vad kul att du kikade in hos mig :-)
Jag länkar gärna till dig o du kan länka till mig du med.
Hoppas det håller upp medan ni grillar iaf
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

9 maj 2009 21:18

hej där,
Men vad härligt,en till som är lika tossig som jag när åskan går,
fast nu är det stor skillnad,iofs,när den går som värst kan jag gå in på toa så jag, likt dej,slipper se blixtarna o hör dånet mindre,
men värre var det förr,
som du kanske läste i min blogg igår så var klädkammaren välbesökt o där var det alltid städat,var ju tvungen att få tiden att gå,*L*
mina barn kom in där med kaffe o så,hihi,

Ja,här ska jag försöka komma isäng tidigt,det är ju långpasset imorron,12 tim,men slipper varannan helg,det är toppen.

Sov nu så gott,
Får se om jag tittar in imorronkväll,
kanske,om jag orkar,
ha de
kram calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
sanna

sanna

10 maj 2009 05:57

Kul att du länkade till mig :-)
Gnäller gör nog jag med ibland precis osm alla andra men jag borde nog "gnälla" lite mer inom mig så jag insåg ibland att idag fixar jag inte detta pga kroppen men nej då det kan jag inte lära mig.
Ha en fin söndag!
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 maj 2009 09:12

Hoppas ni hade en trevlig lördagskväll.
Sol hos mig idag men det är bara just nu +9 grader! Nu vill jag ha sol o värme igen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards