♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Motion i blåsten

Av ♥ Monica ♥ - 27 maj 2009 18:04

När vi hade ätit middag gick gubben ut och klippte gräsmattan och jag åkte till min mor och klippte hennes gräsmatta. Skulle egentligen göra det i morgon men det har ju utlovats regn så det var lika bra att få det gjort idag.

****************************

Det blåser nästan storm ute, men det ska väl avta i kväll sa vädergubben i morse.

Yngste sonen var hemma en sväng innan han åkte till jobbet, alltid lika roligt när *barnen* hälsar på.

Nu ska jag sätta mej vid dumburken en stund och göra gubben sällskap. Tittar in till bloggvännerna senare ikväll!


Bye...bye så länge! 

 
 
lillis

lillis

27 maj 2009 20:13

I dag har det blåst som bara den här oxå. Visst är det kul när barnan kommer hem. Hoppas att du sätt något bra på dumburken
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
Medresenärskan

Medresenärskan

27 maj 2009 20:24

Visst blåser det men inte så farligt nu. Regn ska det bli så det vasr väl tur du klippte gräset idag.
Ha en bra kväll vid dumburken med gubben

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

27 maj 2009 20:39

Här har vinden också lugnat sig nu. Skönt, för det var ju nästan som om man lyfte när man var ute innan idag.

http://dante.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

27 maj 2009 22:50

Tittar in som hastigast för att önska dig en skön nattsömn men vackra drömmar.
Natti natti.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

27 maj 2009 22:53

hej där,
ja,det har varit en bra dag,
du kan väl kolla in o läsa vad jag skrev ikväll,
men lediga dagen gick sååååå fort,uch,
men imorron är det kurs ppå fm o så ska jag ha skrivjobb,ligger efter med journalföring,
så det blir en bra dag,
sen cirkus på kvällen,
vagnarna rullar ignm samhället hör jag,

ha det så bra,
kul du tittade in,
kram Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
sanna

sanna

28 maj 2009 13:15

Ja jösses vad det blåste igår.
Blåser väl lite här idag med men inte alls lika mycket.
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards