♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Våren är.....

Av ♥ Monica ♥ - 8 mars 2010 16:42

.......nog på väg tror jag   för idag har det tagit rejält på snön tycker jag. Även på vägarna som är vintervägar tar det rejält på nu och det är moddigt.


Ikväll börjar nya avsnitt av * Saltön* och det ser jag fram emot.....det är många bra program på tv så det är nästan att man inte hinner med bloggandet för tillfället men några rader får jag väl skriva varje dag, även om det inte blir några långa utlägg......lovade ju att återge något från den tiden då min nyfunna ungdomsvän och jag gjorde Falköping osäkert, det kommer en dag nu i denna veckan. Jag fick ett foto på henne igår via datorn och hon var sej lik tyckte jag.


HA EN TREVLIG AFTON ALLA BLOGGARE !

 
 
mrconny

mrconny

8 mars 2010 17:06

Hej
Din blogg är snygg och mycket intressant tycker jag.
Cool. Jag bloggar om lite blandat, eftersom jag är lärare, men jag har också börjat blogga om varför är det så många kvinnor som bloggar, varför är det så få män som bloggar ???
Försöker att väcka debatt och kommentarer just om det här. Jag personligen undrar och fattar inte varför det är så få män???????
På min blogg har jag börjat lite smått att ta upp det här området "Temat"
Ha det bra Conny.....

http://mrconny.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

8 mars 2010 17:55

Även hos mig så har vi haft en vacker dag.Ja, i kvällså är det mycket bra på TV:n förstår varför man inte kan fördela det på olika dagar
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Stefan

Stefan

8 mars 2010 20:28

Även i Göteborg har det varit soligt :-)

Vore kul om du ville länka till http://www.fkp.nu från din sida så fler kan hitta nya bloggar från Falköping :)

http://www.fkp.nu

 
Dante

Dante

8 mars 2010 21:32

Tack. Ja, kanske är det ett alternativ så kan jag både ha kakan och äta den :D

http://dante.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

9 mars 2010 08:45

Igår hade vi verkligen aprilväder , men idag ser det
ut att bli en riktigt vacker dag =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 mars 2010 17:24

Vackert, soligt och vårlikt med takdropp även här i Värmland. Kyliga nätter, men då sover jag i en varm säng så jag märker inte det. Skall bli intressant att höra hur träffen med din forna vän utlöper, hoppas ni får det trevligt.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards