♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Undrar

Av ♥ Monica ♥ - 24 maj 2011 13:16


Ja, vad är det jag undrar egentligen?Det ska jag berätta här och nu.......hur tänker dom som skickar ut postorderkataloger,idag har jag fått en HÖSTKATALOG MED HÖST/VINTERKLÄDER.Ska det inte bli sommar innan vi får dessa kataloger?

Sen undrar jag var våren tog vägen.......det blåser riktigt kyliga vindar idag och i morse regnade det rejält,men när jag steg upp ur sängen strax efter åtta sken solen halvt om halvt och regnet hade upphört.Det kom en liten skur för en stund sen ,men nu skiner solen igen.

Detta var mina undringar idag...och nu ska jag dra mej ut till köket och göra en pastasallad,det får bli vår middag denna tisdagen.Sen blir det en liten promenad med ABBE,som just nu ligger här i soffan intill mej och sover så sött  fine lille Abbe han är värd sin vikt i guld.....att man kan tycka så mycket om en hund trodde jag inte innan Abbe kom in i vårt liv här tack vare Rickard.Vår lille kisse SIGGE är ju lika älskad av oss naturligtvis,vi gör ingen skillnad på dessa båda kelgrisar,dom är oss lika kära båda två.

Nu får det vara slutsvamlat här från mej för idag 


ha en fin fortsättning på denna dagen alla goa vänner!

 
 
Cina

Cina

24 maj 2011 13:56

Ja du man kan ju undra.
Inte vill man väl köpa vinterkläder nu heller.
Men ska det fortsätta så här så kanske man snart behöver det.

Blåser som bara den här oxå o solen är framme lite då och då men nu är det nog snart åska på gång.
Hoppas verkligen inte den kommer.

Ha en fortsatt fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 maj 2011 17:01

Inte går man väl och köper vinterkläder nu, vet inte riktigt hur dom tänker
Ha en fortsatt bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

24 maj 2011 23:03

Ja nog kan man undra minsann. Jag fick en sån dära katalog idag och det var höstens kläder de visade. Det ska ju som sagt bli sommar först och man ska få användning av sommarkläderna först.Men som vädret är nu så kanske det vore skönt med höstkläder.Ja det är uppochnervända världen nu för tiden.
Ha det bra Monica! Kram.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

24 maj 2011 23:51

Makalöst, dom måste gjort fel utskick, det var väll menat att det var sommarkatalogen som gick iväg. Inte för det, nog känns det som höst, men inte kan det väll vara så illa ? Jag får inga kataloger nu mera, kikar på alla posterorderfirmor ute på nätet, smidigt och bra.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards