♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Redan torsdag

Av ♥ Monica ♥ - 15 september 2011 11:36

Oj vad tiden går fort,jag hinner inte med.Jag har fullt upp med annat än bloggen just nu. Kvällarna ägnar jag åt att titta på tv eftersom det är många bra program  nu som jag inte vill missa, och på dagarna har jag annat som måste gå före bloggen.

Jag återkommer så småningom,men just nu räcker som sagt var inte tiden till riktigt och ska jag skriva i bloggen vill jag inte känna att jag måste då blir det bara slarvigt och det känns inte bra.................


VI HÖRS....TILLS DESS FÅR NI HA DET SÅ BRA!


********************************

 
 
lillis

lillis

15 september 2011 12:20

Vad kul med ett livstecken från dig, ta den tid du behöver och kom tillbaka när du är redo
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 september 2011 13:30

Ja undrar vad du har för dig.....kanske är det något spännande som vi får veta senare.
Ha det bra och sköt om dig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 september 2011 17:28

Hoppas bara att du inte glömmer bort oss när du har bloggstopp. Ha en fin helg och njut !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

17 september 2011 16:13

Hej MOnica!
Skönt att höra att vi är fler som bloggar när vi har tid o lust. Somliga skriver varje dag men det funkar inte för mig. Livet har många trådar på sin lyra och man får prioitera.
Sköna dagar nu och jag hoppas du får tid att njuta o ha det bra.
Kram
Love.

 
Annalena

Annalena

18 september 2011 22:11

Hej Monica! Ja man måste inte blogga varje dag, jag kikar in och kollar lite då och då ändå. Själv skriver jag när jag har tid och ork. Kramiz från grannen några gator längre ner :)

http://www.captisvita.se

 
kristina

kristina

19 september 2011 12:20

Det är bra för mig om ni inte bloggar så ofta, för då hinner jag med.
Det är så mycket annat man vill göra.
Men när det ösregnar då är det kul att blogga.
Ibland när jag inte har tid längtar jag efter alla goa vänner på bloggen.
Goa kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

20 september 2011 00:13

Skönt att höra, att det är fler..som "inte hinner med" bloggen...Men man ställer ju liksom krav på sig själv,..... men det tar TID både att skriva sin egen, läsa andas..och försöka kommentera...så många som möjligt.
Tiden går ju SÅ fort man hinner nästan inte med trots att jag är pensionär..nu....
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards