♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Full fart idag

Av ♥ Monica ♥ - 3 november 2011 14:09

Jobb på morgonen,sedan direkt ner till Ryhov för mammografi som det var dags för nu,tror bestämt att det snart är fyra år sen jag var och gjorde det senast.Bra att man blir kallad,annars blev det nog inte av tror jag.Sköterskan sa att det är 90% av alla som blir kallade som hörsammar och kommer för att göra denna undersökningen som går fort och smidigt.


Efter te och två mackor bar det av till de 3 kyrkogårdarna för att lägga på gravprydnaderna som skulle göras nu innan Alla helgons dag.


Om en stund ska jag åka ner till vår pizzeria och hämta en kebabtallrik till mej och en hamburgertallrik till gubben min, så det  blir en smidig middag idag.


Jag hälsar på er mina bloggvänner om en stund...........tills dess


ÖNSKAR JAG ER EN TREVLIG EFTERMIDDAG OCH KVÄLL!


 

 
 
Margit

Margit

3 november 2011 14:41

Jag har ovkså fått kallels...till mammografi! Och bra är ju det..för annars skullel de inte bli kollat!! Och jag..är dålig på att kolla/känna på brösten själv, för att kolla om jag har nån knöl... Trots att jag själv jobbar i vården.
Låter gott med hamburgertallriken och kebabtallriken..man fåt rationellisera...när man inte ha barn hemma..utan bara "själva"..
Kram!!! Smaklig måltid också!!!

http://margiholm.blogg.se

 
lillis

lillis

3 november 2011 16:46

Visst är det bra att man blir kallad,tycker att varje kvinna bör gå.
Hoppas att maten smakade bra
Ha en skön kväll
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Ruth

Ruth

3 november 2011 17:20

Nu blir det fint på kyrkogårdarna med utsmyckningar och ljus.
Maten låter gott, själv så gjorde jag LCHF-våfflor till mig, det var så längesedan, åt för mycket, stön och gnäll.
Tack för dina rader i min blogg, du tigger med små bokstäver hehehe, men nu är det gjort.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

3 november 2011 17:51

Det låter gott med pizza, ibland måste man få göra det enkelt för sig!
Jag ska med fixa gravarna imorgon.
Ha det gott ocg go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

3 november 2011 19:17

Såå vacker framsida du har! Fin vinterbild.Men vintern ser ut att dröja ,som tur är tycker jag. Den kommer,var så säker.
jag ska också åka till kyrkan och tända ljus någon dag. jag behöver inte smycka några gravar eftersom jag har de mina i minneslunden.
Ha det gott min vän. Kram!

http://bloggplatsen

 
Cina

Cina

4 november 2011 07:19

Haha ja då har du oxå vinter bonat ser jag.
Fina vargar det gillar jag tycker dom är fina.
Hoppas maten smakade bra.

Önskar dig en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Marina

Marina

4 november 2011 15:00

Hej

bra att du gör sådana kontroller för att upptäcka i ett tidigt skede om det har uppstått knölar eller annat, menar mammografi.

Ja, kyrkogårdnarna är så fina och vackra pyntade vid denna tiden på året. Man saknar dem som inte finns kvar.

Ha det så jättebra.
Vänliga snälla hälsningar

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards