♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Helgen väntar

Av ♥ Monica ♥ - 4 november 2011 14:17

Då är det helg igen,dessutom två röda dagar så lördagen faller så att säga bort denna veckan.Det är ju alla helgons dag i morgon........många besöker kyrkan och tänder även ljus på anhörigas gravplatser.För min del ordnade jag ju detta med ljuständningen redan igår.


Nu ska jag läsa lite en stund tror jag,men jag hälsar nog på mina bloggvänner en sväng senare!


HA NU EN FIN EFTERMIDDAG OCH KVÄLL !


 

 
 
Marina

Marina

4 november 2011 14:53

Hej Monica
Tusen tack snälla du för att du ägnade en stund för min skull och vilken supersnäll vän som du har som gör dina tecknade bilder som du har längst upp på din bloggsida. Nu ser jag att du har lagt in en ny bild där med en varg med vintrigt landskap, superfin. Hälsa din vän att hon/han är mycket skicklig grafikdesigner när det handlar om egentillverknng av snygga bilder. Jag gillar dem skarpt och faller mig in i smaken.

Du är varmt välkommen åter och du skriver bra texter i din blogg av det som jag har hunnit läsa. Önskar dig en trevlig helg.
Vänliga hälsningar

http://hem.passagen.se/yamahatjej

 
Marina

Marina

4 november 2011 14:56

Hej
Jag ska passa på att fråga dig det webbhotell som du har till din blogg, tar de backup på allt matrial som man lägger in på bloggen. Menar om det skulle bli datakrasch, serverstrul hos dem. Försvinner det då, eller finns det kvar någon säkerhetskopia?

Om det inte finns säkerhetskopia, backup så får man ju lägga in alla bilder, foton, texter åter igen på nytt från början. Det är ju tråkigt om det skulle ske.
Hör av dig igen sedan när du har tid.
Önskar dig en mysig kväll.
Var rädd om dig.

Vänliga omtänksamma hälsningar

http://hem.passagen.se/yamahatjej

 
Cina

Cina

4 november 2011 20:44

Hoppar in här och Önskar Er/Dig en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

4 november 2011 21:02

Ha en trevlig helg!
kram på dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 november 2011 21:15

En bra och fin helg önskar jag er
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Ruth

Ruth

5 november 2011 09:58

Ja nu är det en långhelg, skönt med en extra ledig dag för många som annars jobbar fedagar. Hoppas du får en fin helg med tända ljus och mys.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards