♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 december 2011

Av ♥ Monica ♥ - 8 december 2011 12:04

Tänka sej att jag hinner skriva mitt blogginlägg redan,men nu tog jag mej den tiden innan det är dags att laga lite middag.Jag har ännu inte varit inne på facebook idag, som jag prioriterar i första hand,men det får bli en sväng dit innan matlagningen tar vid.Jag spelar ett spel där som är så roligt,har även några av mina bloggvänner som grannar där.......  

Jag har fått lite kommentarer angående om jag ska blogga vidare eller inte och då även lite förslag som jag tycker passar mej,så jag fortsätter mitt skrivande,men känner jag att jag inte hinner ägna mej åt bloggen(varken min egen eller andras) så hoppar jag över det just den dagen utan att behöva ha dåligt samvete.......så om jag inte kommenterar så vet ni varför,men jag återkommer då en annan dag.Nog om detta........


Vi har soligt och tre minusgrader idag,nu återstår det att se om det blir snö inatt som dom pratar om.

Nää,nu får det vara bra för idag härinne på bloggeriet!


HA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DENNA DAGEN!


********************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards