♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 december 2011

Av ♥ Monica ♥ - 27 december 2011 17:19

Då är julen över för detta året och det har varit helt snöfritt och näst intill full storm.På juldagskvällen och natten blåste det något fruktansvärt,jag trodde nästan att taket skulle lyfta på huset.Grannen på andra sidan stenmuren hade sämre tur eftersom taket på deras hus blåste sönder,inte hela taket,men såpass att dom kommer att få lägga om  taket.

Igår kväll och inatt var det åter dags för blåst,men inte så hårda vindar denna gången.


Julhelgen har annars varit bra...........julafton firades ju i Valunda,juldagen var vi hemma mest hela dagen förutom en liten promenad och en tripp runt Svarteskog.Annandagen var vi bjudna till svägerskan och svågern....god mat,fika och trevligt sällskap förgyllde den aftonen.Det är alltid roligt att träffa gubbens syster och bror med respektive.


Idag var det åter dags att styra kosan till jobbet och nu i eftermiddag har jag varit med mamma hos frissan så nu är hon fin till nyårshelgen.


Avslutar med att säja hej för denna gången!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards