♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 31 december 2011

Av ♥ Monica ♥ - 31 december 2011 15:10

Då har vi kommit till 2011 års sista dag.Ett år går fort, men det är bara till att hänga med.

Klockan ett kom Rickard och Abbe.......vi åt en lättare lunch eftersom vi ska äta ikväll när våra gäster kommer.Jag fick ett recept på min mail för en tid sen från min vän Cina som jag ska laga och bjuda på ikväll.....grekisk pyttipanna,blir spännande att se hur det kommer att bli,men tror att det blir gott.Nu är det ingen vanlig pyttipanna om nu någon tror det,nej det är med fläskfile´,fast jag köpte fläskytterfile´istället.Jag skar köttet i mindre bitar och la i marinad i går kväll,potatis är skalad och även den kalla såsen är klar och står i kylskåpet.Sen återstår det att klyfta potatisen och lägga på långpanna,kött,tomater,fetaost och paprika ska också läggas på potatisen.Det skulle vara rödlök också,men det skippade jag.Tycker att den blir bränd när man har den i ugnen.Hoppas att det blir en kulinarisk upplevelse. För omväxlings skull beställde vi en pärontårta på Landhs som vi ska ha till kaffet.


NU ÖNSKAR JAG ALLA MINA VÄNNER EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL


OCH


ETT GOTT NYTT ÅR!


   


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards