♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av ♥ Monica ♥ - 23 augusti 2012 15:34

Idag blåser det ganska kraftigt och det kommer även en liten regnskur emellanåt.

Jag har inget speciellt att blogga om......jo förresten,min mamma har ju namnsdag ,men hon heter INTE SIGNE utan hon heter SIGNILD.......förra året tog alla mina bloggvänner som skrev i kommentarsrutan för givet att hon heter Signe,varför vet jag inte för om du har namnsdag den 25 augusti så tror jag inte att alla tar för givet att alla heter Louise....eller har jag fel?


GRATTIS MAMMA PÅ DIN NAMNSDAG  

 

Ikväll är det återigen dags för Robinson,det är så bra och intressant tycker jag.Dallas får jag vänta på till onsdag,det är så spännande,precis lika bra som det var förut för en massa år sen....roligt när de gamla följetongerna kommer tillbaka och är precis lika bra som förut,det är ju inte alltid det är så tyvärr och då blir man lite besviken.

 

Visst är det roligt när man har saker framför sej som man ser fram emot.....precis så är det för mej/oss nu,men som vanligt så blir det inte offentliggjort förrän efteråt.Jag har ju som vana att aldrig berätta vare sej om jag ska på kalas eller åka till stan och shoppa....det skriver jag om efteråt och det tycker jag går väldigt bra.

 

Och med detta säjer jag.....

 

HEJ FÖR IDAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards