♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av ♥ Monica ♥ - 15 augusti 2012 12:06

Den 21 juli åkte vi till Öland.......vilken underbar vecka vi fick där, jag och gubben,strålande sol och varmt hela veckan.

Eftersom vi tycker om att se oss omkring så hade vi alltid något varje dag att åka till.

BILDERNA ÄR SOM VANLIGT KLICKBARA




Utsikten från fyren långe Jan var bedårande



 

På måndagen gjorde vi ett besök på Solliden och besåg den vackra trädgården med alla fina blommor och träd



 

På tisdagen var vi på Böda sand och hälsade på Micke, Netha och nästan hela deras barnaskara,bara Johan som fattades,men han anslöt sej på onsdagen tillsammans med en kompis och hans sambo.



   

Karamellkokeriet i Hagsättra gamla skola fick ett besök av oss också och efter kokningen satt vi i trädgården och fikade och hade det skönt i värmen.

Vi var även på den norra udden och kollade vid långe Erik på torsdagen.......

Färjestaden och Borgholm besökte vi naturligtvis och många andra platser.

Är man på semester då ska man se sej om tycker vi eftersom vi inte är intresserade av att ligga vid stranden och sola och bada i havet.

Efter en härlig vecka åkte vi sen hem på lördagen med många fina upplevelser i minnet.


*************************************

Idag har jag varit hos min frissa och klippt mej,någon färgning blev det inte eftersom färgen är den jag vill ha, just nu i alla fall.

Vädret är toppen så nu ska jag sätta mej på altan och njuta!


vi hörs i morgon!




Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards