♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av ♥ Monica ♥ - 13 augusti 2012 12:16

Jag har ju semester jämt nu för tiden,men min man har haft fyra veckor semester och då har vi verkligen haft semester.Idag började han jobba igen och det har gått tillbaka i de vanliga sysslorna.

Jag har hämtat ABBE eftersom sonen också har börjat jobba idag efter sina fyra semesterveckor.

Nu har jag just varit ute och hängt tvätt,vilket underbart väder vi har här idag,verkligen bikiniväder för dom som har figur att använda bikini förstås........till dom räknas inte jag.

Jag kommer att skriva och berätta både i ord och bild hur dessa fyra veckor har varit,men idag går jag ut lite lätt så det blir inte så mycket mer skrivet än detta,men nu är jag i varje fall tillbaka i bloggvärlden igen.


Sista programmet från Liseberg ikväll med Lotta...åtta veckor går fort!


Nu kommer snart mannen i huset hem och då ska jag börja med dagens middag som blir köttgryta och potatisen har vi fått från Vilhem........var ligger det tänker ni nog,men till det kommer jag en annan dag i veckan  


HA EN RIKTIGT BRA DAG....SÅ HÖRS VI I MORGON IGEN!

 

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards