♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 9 juni 2008 20:31

Ikväll har jag och min äkta hälft varit vid en hembygdsgård och lyssnat på Falbygdens dragspelsklubb. Det är en mysig plats mitt ute i skogen och de duktiga damerna i föreningen har bakat och kokat kaffe innan besökarna anländer. Det är jättegott att sitta och fika samtidigt som det är underhållning.Blåsten gjorde att myggorna uteblev denna kväll, annars brukar det vara ett återkommande gissel eftersom det är mycket lövträd på gården.

Annars har dagen gått sin gilla gång med jobb på morgonen och lite läsning, matlagning och diverse annat.

Jag ska beställa varor från oriflame nu ikväll, men det är så mycket folk inne och beställer just nu så jag får vänta en stund verkar det som.


HA DET SÅ BRA.......

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards