♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 2 juni 2008 21:28

Idag tog jag shortsen på mej när jag skulle till jobbet. Vi har ju uniformer i mitt jobb och flera av mina jobbarkompisar har haft shorts i säkert en månad, men jag måste ha värme innan jag visar benen....som för övrigt är ganska så vita, men vad gör det.

Tog en extra cykeltur när jag hade varit hemma och bytt om för jag hade ett par oriflamekataloger som skulle till ett par kunder. Men först laddade jag tvättmaskinen och idag blev det två omgångar med tvätt. Torkväder till tusen är det ju så allt är nertaget och det som inte ska strykas ligger på sina platser i lådor och på galgar.Strykningen får vänta lite eftersom det är så varmt just nu.

För tredje dagen i rad intogs middagen sittandes vid trädgårdsbordet i den sköna skuggan......

Jag har tittat på tv en stund ikväll och nu ska jag kolla mina vänners bloggar.


SO LONG!


Nu är det verkligen glassväder...

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards