♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 8 juni 2008 21:02

Idag följde vi med sonen till "lilla staden" på förmiddagen, vi besökte bland annat Falbygdens ost och inhandlade oss lite goda ostar av olika styrka och smak. Jag kollade naturligtvis in i deras presentavdelning och där hittade jag en fin grodprinsessa för 29:- och ett dansande par runt en midsommarstång och med svenska flaggan och den blir fin att ställa fram på bordet när vi ska äta sill och färsk potatis på midsommarafton. Vi åkte  på småvägar  hem och det var så mysigt att komma ut på landsbygden och se alla fina rödmålade hus med vita knutar. När vi kom hem lagade jag lite mat och även Thomas fick mat som tack för en trevlig åktur.

Vi har haft besök av våra bästa vänner i eftermiddag och även mamma har ju som vanligt varit här. Eftermiddagen har varit väldigt blåsig och lite kyligare har det också varit så vi kunde faktiskt sitta i solen en liten stund utan att bli kokta.

Vi har varit en sväng på kyrkogården ikväll och kollat om vi behövde vattna på blommorna. Vi hävde på en liten skvätt vatten, men dom har börjat att vattna gräset och då blir även gravarna vattnade.


DAX ATT AVRUNDA DENNA SÖNDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards