♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 12 juni 2008 21:26

Jag tror att Fritte vet när jag ska skriva blogg för då kommer han in här och står i mitt knä och spinner och dreglar.....då mår han riktigt bra vår gamle katt.Jag ska ta ett kort en kväll när han står här och "hjälper till" med bloggskrivandet.


Nu har den goa värmen försvunnit, men den kommer väl åter hoppas jag. Nu är alla gardiner bytta i alla fall och toan och badrummet har jag städat idag så nu skiner det om både tvättställ och toastol. Kvällen har jag ägnat åt lite läsning och en stund tittade jag på EM- matchen mellan Kroatien och Tyskland där Kroatien vann med 2-1. Sen har jag sett på mitt i naturen och där var det små björnar med idag som var tre månader.....mat-Nicklas stod sen på tur och där var det grillning som gällde.....blev nästan lite sugen på mat trots att vi nyss hade druckit vårt sedvanliga kvällskaffe.


 Nu ska jag vandra vidare till bloggarna som jag brukar besöka varje kväll.


NATTI NATTI.....när det blir så dags!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards