♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av ♥ Monica ♥ - 4 juni 2008 17:28

Lika soligt och fint idag...lagom varmt, man börjar väl vänja sej vid denna värmen som råder just nu. Tog en extra tur på min gamla cykel när jag kom hem från jobbet. jag cyklade ner till byn och la ett grattiskort i postlådan till Mias bror som fyller 30 år i morgon.Annars har jag väl mest njutit av vädret och suttit ute och läst.....lagat middag förstås. Idag blev det ugnstekt falukorv med tomater, rödlök, kokt potatis och senapssås. Jag har även dammat mitt toalettbord för nu var det verkligen dammigt där, men nu är det så fint igen bland alla läppstift, nagellack, dagkrämer, ögonskuggor......och allt det andra som finns där.


I morgon är sista dagen i min tävling och det är just nu 14 stycken som har svarat rätt......spännande att se vem som vinner!




Sätter in en bild på katten "Nisse" när han sover sin skönhetssömn!

Han är hemmahörande hos min älste son med familj utanför Åsarp. 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards