♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Nu är jag här igen

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2008 10:55

Efter ett par veckors semester från bloggandet är jag här igen och till min bloggvän som började bli orolig att jag hade flyttat till Gotland för gott kan vara lugn...jag har varit hemma sen förra lördagskvällen, men vi är ute på dagsturer så jag har inte hunnit sitta vid datorn.

Igår kom vi hem från Falkenberg. Vi var på "Vallarna" i torsdagskväll och såg på "Solsting och sne´språng" och det var jätteroligt. Jag återkommer med ett par foton därifrån så småningom, men de närmaste dagarna blir det Gotlandsbilder här på min blogg.



Med denna färjan åkte vi

Första kvällen promenerade vi utmed havet vid Tofta strand


I morgon återkommer jag med ytterligare foton från Gotland.


HA EN RIKTIGT TREVLIG LÖRDAG!

 
 
Ruth

Ruth

2 augusti 2008 12:07

Välkommen hem, uj, uj, så länge du har varit borta, känns som evigheters evighet. Vill tro du har både det ena och det andra med dig hem i resväskan, både till dig själv och för bloggen. Roligt är det så det förslår, har saknat dig såååååå !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

2 augusti 2008 20:25

Välkommen tillbaka det har varit tomt utan dig. Hoppas att du haft en bra semester
Ha en bra kväll
kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

2 augusti 2008 20:26

Välkommen åter helskinnad och fylld av ljuva semesterminnen:) Gotland är obekant för skogsfrun som däremot varit på Öland och Orust. Åland vore intressant att invadera, men oj alla djuren då...

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

2 augusti 2008 22:08

Välkommen hem till verkligheten...=))

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards